Monday, August 4, 2008

M. Nasir + Malique = Mentera Beradu


M. Nasir dengan lagu Mentera Beradu bersama Malique

Hmmm... sebenarnya aku bukanlah peminat fanatik M. Nasir nih, setakat minat biasa-biasa saja. Tapi ada gak beberapa lagu dia yang aku suka. Masa lepak-lepak kat office ngan kawan siang tadi aku terdengar lagu ni... suara macam pernah dengar. Tapi lagunya lain sikit daripada biasa. Apa lagi akupun terus online, cari punya cari... rupa-rupanya lagu tu nyanyian M. Nasir ft Maligue. Kira best juga lagu ni sebab dia lain dari lagu yang biasa M. Nasir nyanyi. Selain rentaknya yang best, liriknya juga penuh dengan unsur-unsur positif. Siapa sangka M. Nasir boleh nyanyi lagu macam ni... best....
Kalau korang rasa atau terasa nak dengar lagu ni... nah kat bawah ni ada link dia untuk download...
http://www.zshare.net/audio/16511238ad28a828/

2 comments:

Anonymous said...

lagu baru ko ni acikdin?

AcikDin said...

Uihhh... sejak bila pula aku rakam lagu...hu..hu... ni lagu paling baru yang termasuk dalam koleksi aku ler....