Monday, August 4, 2008

Yui.... New Single- Summer Song


Wahhh... siapakah gerangan gadis jepun ni... Hmmm... Ni lah dia Yui, seorang penyanyi, penulis lirik dan pelakon yang terkenal di Jepun. Naper pula tiba-tiba aku termimpi nak letak gambar dia kat sini. Hu..hu.. sebenarnya aku sudah jatuh cinta ngan lagu dia yang bertajuk Tokyo. Rasanya kat Malaysia ni tak ramai yang kenal dia.. tapi aku boleh jamin, lagu dia memang best. Tapi tu ikut citarasa akulah kan. Kalau korang rasa tak best apa boleh buat...hu..hu.. Yui ni berasal dari Fukoaka Jepun dan lahir pada 26 Mac 1987. Setakat ni dia sudah melahirkan 3 buah album penuh dan 12 single. Salah satu single yang aku paling suka ialah lagu yang bertajuk Tokyo. Best lagu ni. Simple tapi cukup asyik kalau didengar... Tapi single ni sudah lama keluar, sejak 2006 lagi. Single terbaru dia bertajuk Summer Song yang dikeluarkan pada Julai 2008. Nah kat bawah ni ada link untuk korang dengar lagu-lagu Yui ni yang menjadi fav. aku.....


Ni Clip Video Live Lagu Tokyo


No comments: